sobota, 1 marca 2014

Rozdział 4 " Yo Soy Asi"

*Violetta*
Ojoj już jest 9:00! Na 10:00 Do studio! Jak ja zdążę?

9: 45
Nie no będzie uwaga..... O dzwonek biegnę otworzyc.

Rozmowa :
-Dieguś! Co tutaj robisz? - pocałowałam go.
-Przyszedłem po ciebie ślicznotko - puścił oczko.
-Musimy pędzic bo nie zdążymy!
-Poczekaj - i zarzucił mnie na barana
-Diego, ty głuptasie!

Po 2 minutach byliśmy na miejscu. Wbiegliśmy razem do sali. Wszyscy się na nas patrzyli.

*Ludmiła*
Co ta biedna Violetta wyprawia? Ona z Diego? Nigdy! On jest mój! Muszę ich zniszczyc!

*Camila*
Oj, jak słodko.... Też chciałabym miec chłopaka.....

*Diego*
-Przepraszamy za spóźnienie Pablo!
-Nic nie szkodzi. A więc Dzieciaki : Organizujemy przedstawienie ! Będziecie śpiewac :
Euforię,
Hoy Samos Mas
and Yo Soy Asi.

Pablo wybrał moją piosenkę! Myślę, że Ja i Violetta ją zaśpiewamy.

-Euforię zaśpiewacie wszyscy, Hoy Samos Mas ...... Fran ,  a Yo Soy Asi zaśpiewają..... Diego i Violetta. To wszystko na dziś, Do Zobaczenia!

Moje przypuszczenia stały się rzeczywistością. Pablo powiedział nam, że będziemy musieli się na końcu piosenki pocałowac.

Rozmowa Diega i Violetty :

-Violetto! Poczekaj pójdziesz ze mną do parku?
-Oczywiście kochanie! - pocałowała go.
-To idziemy!

W parku:

*Violetta*
Gdy usiedliśmy na ławce Diego zaczął grac na gitarze i śpiewac :
Y esque yo soy así
Mi vida es alocada
Siento que voy a mil 
Contigo todo canvia


Y es que yo soy así
Con solo una mirada
Vas a quedar de mi
Por siempre enamorada

-Diego, ale ślicznie śpiewasz? 
-Nie tak śliczne jak ty ! 

W pewnej chwili Violetta zauważyła Leona, który....

******************************************************************************************************************************************************************

Jak się podoba rozdział? "Next" w poniedziałek lub wtorek  <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz