środa, 26 lutego 2014

Rozdział 3 " Kto go tu wpuścił !? "

*Violetta*
W domu zobaczyłam Leona! Co on tu robi? Kto go tu wpuścił?

-Leon co ty tutaj robisz?! - zapytałam
-Przyszedłem, aby ci to wszystko wytłumaczyc!
-Twoje tłumaczenie NIC nie zmieni!
-Ale Violetto! Byliśmy szczęśliwą parą! Spróbujmy jeszcze raz!
-Nie. Mam już innego chłopaka, który mnie NIGDY nie zdradzi!
-Mówi się trudno... - powiedział z żalem

*Leon*
Myślałem, że się zgodzi. A może Diego jest jej pisany. Życzę jej szczęścia.

*Violetta*
Zobaczyłam Olgitę.

-Olga !
-Tak ptaszku?
-Kto tu wpuścił Leona?
-Ja, przecież to twój chłopak.
-NIE to nie mój chłopak! Nie możesz go wpszczac do tego domu!
-No dobrze... Biedna Viola.... Jak po roztaniu?
-Pamiętasz mojego przyjaciela Diego?
-Tak
-To właśnie mój nowy chłopak....
-Vilu, Vilu....... Ty to masz gust! Jaki ten Dieguś przystojny....
-Olgito! On jest mój ! - zaśmiałam się
- No dobrze ....

*Olga*

Życzę jej powodzenia! Ach ta Violetta.....

*Diego*

Nie mogę przestac myślec o Violettcie..... Jest kochana... Jutro zabiorę ją do parku i zaśpiewam jej Yo Soy Asi. Napisałem tą piosenkę myślą o Niej.... Kocham ją .....


******************************************************************************************************************************************************************

Myślę, że się podoba. Jest krótki... ale jakiś jest.... W Sobotę napiszę kolejny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz