niedziela, 23 lutego 2014

Rozdział 2 ' Mam najlepszego chłopaka na świecie! '

*Diego*
Nie sądziłem, że ja i Violetta będziemy razem! Kocham ją! Jutro czeka ją niespodzianka! Ciekawe czy się ucieszy.
*Violetta*
Oooo. Dostałam SMS-a od Diegusia :
Spotkajmy się jutro przez "Resto" Całuję Diego :* 
Jaki on słodki.

Na drugi dzień :

*Violetta*
Wstałam wcześnie aby się ogarnąc na spotkanie z Diego.

Przed 'Resto' :

*Fran*
Jaki Diego jest słodki zorganizował dla Violetty romantyczną kolację. Mój Marco taki nie jest, ale i tak go kocham. Oooj. Violetta idzie trzeba spadac.

*Violetta
Zobaczyłam Diega z Bukietem czerwonych róż. Jakie to romantyczne !

Rozmowa :

- Violetto, to dla ciebie. - i wręczył mi bukiet kwiatów.
- Nie musiałeś - powiedziałam
- Dla takiej ślicznotki trzeba zrobic wszystko.
- Diego bo się rumienię.

Diego miał mnie pocałowac, ale zauważył mnie z Diego i zrobił awanturę

- Oooo Violettcia niedawno zerwała ze mną i już się spotyka z Diego ! Myślałem, że taka nie jesteś!
- Leon to ty mnie zdradziłeś z Larą! Wiesz jak to bolało! Teraz Mam Najlepszego Chłopaka Na Świecie! - odpowiedziałam
- Ja ciebie nie zdradziłem tylko ona mnie pocałowała! - powiedział
- To i tak nic nie zmieni!

Leon odszedł.

- Przepraszam, ale muszę już isc - powiedziałam do Diega - źle się czujuę.
- Dobrze, odprowadzę cię.
- Chętnie.

Doszliśmy do mojego domu w 15 minut. Diego pocałował mnie na pożegnanie.
Gdy weszłam do domu przeżyłam SZOK! 
....
******************************************************************************************************************************************************************
Next jutro <3 Myślę, że się podobało <3 Trochę za krótki, ale jakiś jest.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz