niedziela, 23 lutego 2014

Rozdział 1 ' Zaczynam Od Nowa '

Mam na imię Violetta. Mieszkam w Buenos Aires. Nie mam mamy.... Strasznie mi jej brakuje.
Ale, mam miłośc mojego życia <3 Leon..... Jesteśmy Razem już 1,5 roku <3 .
Chodzę do Studia On Beat. Chodzą tam również moi przyjaciele : Diego, Fran , Camila oraz Maxi.

2 godz. Później :

*Violetta*
- Dobrze już tato ! Już idę  !
- Violetto , Gotowa?
- Tak tato. To gdzie idziemy?
- Idziemy na lody.
- Nie miałeś lepszego pomysłu? - zapytałam.
- Myślałem, że ten pomysł ci się spodoba. - powiedział German.

3. godz. Później :
 *Leon*
Nie widziałem się z Violettą przez całe wakacje, ponieważ wyjechałem do Meksyku. Kocham ją z całego serca. Umówiłem się dziś z nią na spotkanie.

*Violetta*
Ooooo, dostałam Sms-a od Leonka.... Idziemy na randkę !  Strasznie się cieszę!

Spotkanie:

*Violetta*
Czekam na Leona już od 30 minut. Gdzie on może byc? Lepiej już pójdę......
Szłam ulicą i zobaczyłam Leona całującego się z Larą. Jak on mógł mi to zrobic!
Podeszłam do Leona :

- Leon co to ma znaczyc? - zapytała Violetta.
- To nie tak jak myślisz Violetto! - odpowiedział Leoś.
- Myliłam się co do Ciebie. - powiedziałam.
To Koniec Leon!

*Leon*
Tak, zdradziłem Violettę. Za co żałuję. Zakochałem się w Larze,ale nadal czuję coś do Violetty. Muszę to odkręcic.

I odeszłam. Usiadłam na ławce. W pewnej chwili podszedł Diego.

- Vilu! Co się stało? To przez Leona?
- Tak, widziałam jak się całował z Larą.
- Nie martw się. Znajdziesz sobie innego chłopaka, który będzie cię kochał.
- Dziękuję Ci Dieguś. Na ciebie można zawsze liczyc.
 Wtedy Diego pocałował Mnie.
- Violetto, przepraszam. - powiedział Diego.
Wtedy Ja pocałowałam go.
- Na ciebie można zawsze liczyc. Możemy spróbowac byc razem. - odważyłam mu to powiedziec.
- Ja już od dawna coś do ciebie czułem, ale nie odważyłem ci tego powiedziec. - odrzekł Diego.
Po czym mnie pocałował.
- Diego jest już późno, odprowadzisz mnie do domu?
- Oczywiście śliczna.- i puścił oczko.

Po 15 minutach doszliśmy do mojego domu. Pożegnałam się z nim namiętnym pocałunkiem.
- Viola! - powiedział - Kocham Cię!
- Ja ciebie też - odpowiedziałam .
******************************************************************************************************************************************************************
Myślę że pierwszy rozdział się podobał "Next" jutro .







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz